Majdnem aztán mégis

Automata kávéfőzővel élek együtt. Ennek egyszerű az oka: jobban rá tudom magam venni a kávézásra, hogyha csak 1-2 gombot kell megnyomni, mintha takarítással, töltögetéssel kezdődik a művelet. Főleg reggel.

 a8db720dfa719ab81908e46426959e6f.jpg

Most a délutáni kávémat szerettem volna elfogyasztani - ezekben a percekben már sikerült is azóta. Viszont ismét csak nem elsőre, mivel miután bekapcsoltam a kávéfőzőt és alátettem a poharat, a kifolyt kávét otthagytam. Még szerencse, hogy automatikusan kikapcsol egy idő után, és erre a hangra feleszméltem, és mentem is a kávémért. És a világ újra megmenekült..

A bejegyzés trackback címe:

https://adhd-mesekonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr6716762992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása