Két dolog egyszerre = halál

Mindig beleesek abba a hibába, hogy azt hiszem, hogyha elkezdek valamit csinálni, miközben valami egészen más közepén vagyok, akkor abból jó sülhet ki. De nem, mindig rácáfolok.. :D

Képzeljünk el két egyszerű feladatot. Legyen az egyik az, hogy az egyik kis szemetesből ki akarom önteni a nagyobb konyhai szemetesbe a tartalmát. Viszont hoppá, ha már arra járok, útba esik a mérőszalag, mérjük már le a matracot (mindig elfelejtem, hogy mekkora), mert azt meg venni kéne, és jönnek az ""akciók"". 

full-size-mattress-dimensions.png

Nem is szórakoztam sokat, elindultam a kukával, felkaptam a mérőszalagot, a konyhában félretettem, kiürítettem a kukát, felkaptam a mérőszalagot és az üres kukát, vissza a matrac felé, ott letettem a kukát, lemértem a matracot, majd elégedetten visszaültem böngészni a matracokat. A kuka pedig félúton megmaradt. Hát ez egy majdnem, egy erős majdnem, de majdnem a kutya sem...

Pontozzunk: összesen egy részfeladatot nem sikerült végrehajtani, ami egy másik részfeladatot hiúsított meg, összesen pedig tíz részfeladat volt, ami így 80%-os teljesítmény.

80_percent.gif

 

Nem is rossz amúgy, nem is rossz!

A bejegyzés trackback címe:

https://adhd-mesekonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr8716762824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása