Kávéfőzés és testnevelésóra

Nincs jobb annál, mint amikor egy finom frissen őrölt kávét iszik az ember. De odáig el is kell jutni. Nézzük a folyamatot..

coffee_bean_transparent.png

Először kell egy kávésbögre. De hiszen itt van mellettem az íróasztalon; és még van is benne 1-2 korty kávé, amit elfelejtettem. Igyuk meg! Egészen egyszerűen ment. Utána már csak meg kell főzni a kávét, ilyen egyszerű az egész! Odamegyek a kávéfőzőhöz, és hirtelen elakad a folyamat. Állok előtte, és nézem, hogy mi a gond.. hát a bögre, nem otthagytam az íróasztalon? Hát de. Irány vissza az íróasztalhoz a bögréért, és újra vissza a kávéfőzőhöz. Mehet alá a bögre, indítom a főzést.

Közben ideültem ezt a sztorit leírni, amit félbe is hagytam sikeresen. Most fejezem be, de előtte felkelek, hogy idehozzam a kész kávét.

Na, itt a kávém, minden szép és jó!

A bejegyzés trackback címe:

https://adhd-mesekonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr6616784162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása