Kávé mindenhol

Azért vettem még évekkel ezelőtt automata kávéfőzőt, mert megnyomsz egy gombot, és kapod a cuccot. Na de a takarítás! Teljesen le voltam döbbenve, hogy milyen helyekre kerülhet kávé egy ilyen gépben. Kiporszívóztam, amit tudtam, mosogatógépbe vágtam, a főzőegységet meleg vízzel letakarítottam, újrazsíroztam, és kész! Éveket fiatalodott a gép, én meg szégyellem magam, mert az volt a tisztításhoz írva, hogy kéthetente vagy havonta. Na mindegy. :D

saeco-kavefozo-fozoegyseg-uj-tipus1.jpg

Most fogom letesztelni a szerkezetet, remélem, meghálálja azt a sok tökölést, amit miatta csináltam. Az már sajnos nem fog kiderülni, hogy jól szerepelt-e, mert ha innen felkelek, soha nem fejezem be ezt a bekezdést.

A bejegyzés trackback címe:

https://adhd-mesekonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr1516806236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása