Jaj az ásványvíz

screenshot_308.png

Home office-ban dolgozom éppenséggel, ezért az íróasztalom úgy néz ki, hogy lassan bebetonozott helye van egy állandó másfél literes ásványvizes flakonnak. Ez szép és jó, de néha elfogy, az én fejem pedig próbál olyan szinten optimalizálni, miközben rohangálok a kávéfőző és a lakás többi része között, hogy igazából több bajt csinál, mint hasznot. 

Most például elindultam az íróasztalhoz ellenőrizni, hogy elfogyott-e a víz, hozzak-e majd oda másikat, vagy még van. Nos ezzel az a gond, hogy ezért félbe kellett szakítanom egy másik folyamatot, mire a fejemben található feladatokat ütemező részegység felmondta a szolgálatot. Gyakorlatilag elértem az asztalhoz, csináltam minden mást, csak a vízre nem néztem rá, majd visszamentem a kávéfőzőhöz. Most újra idejöttem ellenőrizni, és oké, van még benne. Erre itt ülök és ezt írom. Na mindegy.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adhd-mesekonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr3616761510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása